неділя, 2 листопада 2014 р.

week 6

IT - TASK

1. VOKI.com - завершуємо роботу з аватарами та надсилаємо html - коди
для нових аватарів - нова сторінка
https://titanpad.com/YIguwLCtTH

2. Вчимося створювати документи у програмі Word, рахувати кількість слів та прикріплювати документи, як вкладення.
Вам потрібно написати ессе (150-200 слів), надрукувати його у документі word та прикріпити до Assignment in Edmodo. 

Ви можете вставити свій текст для автоматичного підрахунку кількості знаків та слів тут

http://simvoli.net/
http://www.vipkontent.ru/?page_id=450


ENGLISH TASK


Минулого тижня ми вивчали, як розповісти про свій робочий день.
На цьому тижні будемо продовжувати практикувати ту саму лексику, однак будемо розповідати про своїх друзів чи родичів.

1. Повторимо слова з теми Daily Routine

На сайті Британської Ради є чудові навчальні ігри - спробуйте погратися.
Особливо зверніть увагу на ігри, де потрібно друкувати слова (саме з цим у більшості проблеми). Ігри з повітряними кульками та Hangman.

http://learnenglishteens.britishcouncil.org/grammar-vocabulary/vocabulary-exercises/daily-routine


2. Вчимося називати час англійською мовою

2а)  Watch video

1A) 




2b) Play some games at British Coucil Site

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/fun-games/whats-the-time

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/word-games/make-the-sentences/telling-the-time

2c) Watch this educational video.



2d) Write in English and send to Edmodo. 


What time is it? Спробуйте написати час різними способами. 

2.00 - It's two o'clock. It's two a.m.
15.45 - It's a quarter to four. It's three forty-five. It's fifteen minutes to four.
6.35 - 
19.30 -
00.00 -
00.15-
5.00-
17.00 -
22.55 -
4.05 -


3. Практикуємо навички аудіювання. 



3b) Check yourself  - Перевірте себе. 



3с) Напишіть звязний текст про одного з учасників інтервю. Спробуйте підключити фантазію, розкажіть де працює дана особа, як її звати, скільки їй років, звідки вона та деякі факти про її роботу. 

Надішліть текст на Edmodo. 


3d) /www.esl-lab.com/ - чудова платформа для навчання сприйняття на слух реальної розмовної англійської мови.
Прослухайте діалог між чоловіком та жінкою про робочий день. Виконайте вправи на сайті.
http://www.esl-lab.com/schedule/schedrd1.htmслухати тут >>>>>текст тут >>>>>вправа тут >>>>

4. Grammar time 

Власне ми обіцяли, що наш курс буде практичним, тобто не будемо вас мордувати складним граматичними правилами. Однак, без основних правил не зможемо обійтися. 
Сьогодні вчимо ТЕПЕРІШНІЙ НЕОЗНАЧЕНИЙ ЧАС - PRESENT SIMPLE. 

4А) Ознайомтеся з таблицями



Зверніть увагу, що до дієслова слід добавляти закінчення -s , коли розповідь іде про когось.
Порівняйте:
I get up at 7.30 every day
My husband getS up at 7 o'clock in the morning.

Play game - для практики пограйте в гру- складіть речення на швидкість. 


Подивіться відео -пояснення від ПОЛІГЛОТА






полиглот английский язык

4b)  Заповніть пропуски у тексті. Передрукуйте його та надішліть на EDMODO. 




4с) У даному тесті використайте правильну форму дієслова. Пришліть відповідь у форматі 1. - work2. live

5 Письмо.

Пишемо про свій робочий день.

Вам потрібно написати ессе (150-200 слів), надрукувати його у документі word та прикріпити до Assignment in Edmodo. 

Деякі зразки можете почитати тут.
Essay 1
Essay 2 
Essay 3 
Some story 

3 коментарі:

  1. У ворді знизу відображається кількість слів)

    ВідповістиВидалити
  2. Thank our virtual teacher for the lessons from POLIGLOT! !!! It"s very useful site!!

    ВідповістиВидалити
  3. Кількість слів можна підрахувати за допомогою цього інструменту https://serphunt.ru/content-analysis/

    ВідповістиВидалити