неділя, 22 лютого 2015 р.

Week 21

Week 21
Date - 23d of February- 2d of March
Topic - Travelling. At the hotel.




Перш за все, досить важливе відео!!! Як сказати правильно - HOTEL!



Вивчимо нові слова, щоб зрозуміти відео, коли бізнесмен поселяється до готелю. Хоча, ці слова зустрічаються і в багатьох інших відео на тему Готеля.
video 1
video 2
video 3



single room – одноместный номер
• to pull up – исправлять
• to book a room – забронировать номер
• travel agent – агент бюро путешествий
• to pay a deposit – вносить задаток
• glitch – затруднение, сбой
• available – доступный; имеющийся в распоряжении
• adjoined room – смежная комната
• business suite – бизнес-люкс
• extra charge – дополнительные расходы
• wireless internet – беспроводной Интернет
• access code – код доступа
• to feel free – чувствовать себя свободно, не стесняться
• front desk – конторка портье, консьержа
• hotel amenities – гостиничные удобства
• gym – спортзал
• indoor pool – закрытый бассейн
• valet – камердинер, лакей, слуга
• sightseeing – осмотр достопримечательностей
• to check in – регистрироваться
• room key – ключ от номера
• bellboy – коридорный, посыльный





English task 

 

1. Подивіться на позначення різноманітніх місць в готелі. Надрукуйте шість слів з перекладом та надішліть в Edmodo. 



1. Reception - ресепшн (стійка реєстрації)


 

2. Вставте подані фрази в діалог під час реєстрації в готель. Надішліть відповідь на Edmodo. 

1. I have a reservation.
2. 

3. Прочитайте три описи клієнтів, які хочуть поселитися в готелі. Проглянте три оголошення готелів та визначте, якому клієнту підходить той чи інший готель. Відповідь надішліть у форматі

1- westwood country hotel




4. В даному діалозі пропущено 5 слів. Передрукуйте всі 5 речень із вставленими словами. Відповідь надішліть в Edmodo. 



5. Подивіться на план готелю в Австралії. Прочитайте вимоги клієнтів та підберіть кімнату для кожного з них. Напишіть одному з клієнтів офіційний лист, що підтверджує інформацію про бронювання номеру. Надішліть лист на Edmodo. 




Зразок офіційного електронного листа. Зверніть увагу на звертання та стриманість написаного тексту. 
Спробуйте написати схожий лист про підтвердження бронювання у готелі. 




Для самоосвіти додатково!


Аудіювання, прослухайте діалог та виконайте вправи.
http://www.esl-lab.com/hotel1/hotel1.htm

Діалоги для саморозвитку

Тут ви зможете прочитати та прослухати масу діалогів, які лише можна уявити в готелі. Навіть, як сказати на ресепшені, що у вашому номері ТАРГАНИ.
http://www.eslfast.com/robot/topics/hotel/hotel.htm

2 коментарі: